vrijdag 1 juni 2007

Dag 3


Bijzonder hoe ver je in een dag kunt komen op de fiets.
Vanuit Euskirchen door de akkers met in de verte de autobanen en fabrieken van het Ruhrgebied.
Plotseling duik ik een wald in wat na een uurtje fietsen een echt bos blijkt te zijn.
Om elf uur toch een restaurant met koffie, heb geen kleingeld, laat maar zitten zegt de waard, viel gluck und gute reise !
Na een kilometers lange afdaling, berg op was minder "mit gepack ", kom ik in Remagen
Vanaf hier langs de rijn.
De komende 100 km alleen maar water, naast me en op me...
Vlak en regen, als echte hollander ligt me dat wel.
Het wordt een echt reisje langs de rijn, veel lege terrassen en lege boten, maar wel mooi.
Uiteindelijk stop ik maar om half zes, 160 km gefietst.
Morgen hopelijk mooi weer..!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hans, zo gaat ie goed. We hoeven ons nog steeds niet voor je te schamen. Een échte Germaan dus! Plaatselijke TOPtip: die spagetti laat nog effe op zich wachten, wat dacht je van een paar heftige schnitzels?!! ( spreek je uit als "schnietsul" mocht je 'm echt bestellen). Succes morgen, tjuus Ton

Anoniem zei

Hi Broer,

Wat een bikkel ben je toch, zo bijna 50 en dan weer en wind doorstaan en ff 160 km op de teller zetten. We hopen met je op beter weer voor morgen en een minder saaie etappe. Blijf schrijven...we blijven het volgen
Groeten uit Haps ( waar we vandaag een punt achter de verbouwing hebben gezet jippie !)

Anoniem zei

Hey Hans!

What a great bike trip! Hope you're having fun. How are the legs holding up?

Anoniem zei

Hans we kwamen er vanavond in Nederland achter dat de donor in de Grote Donorshow van BNN een actrice was......
......je gaat ons straks toch niet opbiechten dat jij ook niet echt aan het fietsen bent he?
Gaan met die banaan morgen.
groet
Theo

Anoniem zei

heey Hans,

alles goed hier. Nog een hele fijne tocht!Laat nog wel horen
liefs van oma.

Anoniem zei

hoi,

Fijn dat de reis lekker gaat .
Milou heeft me geleerd hoe ik reactie kan geven.dus ik leer ook weer wat.
hier alles goed, liefs ma