woensdag 6 juni 2007

Dag 8, Bregenz




Van de route die ik fiets is Bregenz het eind van deel 1.
Het ligt aan de Bodensee dus alle reden om het vandaag niet te gek te maken, zeker als ik naar de alpen kijk die me tegemoet lachen.
Vandaag zo n 80 km gereden en dat voelt, als het vlak is, als een rustdag.
Vanuit de Immensee nog zo n 40 km Swartswald en vervolgens tot de Bodensee door de boomgaard van duitsland gereden.
Appels, peren, kersen en onverstaanbare duitsers.
Morgen oostenrijk in, met bijna 1000 km op de teller gaat het feestje of morgenavond beginnen of ik sla het kampement op voor de alpenpas.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hans,

Tot nu toe keigoed gedaan !!

Nu gaat het echte werk beginnen.

Heel veel succes in de bergen!!!

Op naar de Gothard.(Let op je remmen,je weet hoe pa het heeft voorgedaan)En blijf genieten.Rob

Anoniem zei

hoi., ik zie de reactie niet, maar succes in de Alpen.
Veel liefs Ma

Anoniem zei

Hallo,

Zo te zien gaat het geweldig, oerend hard !!! Als de alpen ook zo gaan dan kun je nog wel een week extra in Italie zijn. Ik volg je iedere dag via de atlas van Jos Hems , daar staat ieder dorpje in.
Veel liefsen sterkte in de Alpen, je grootste Fan, Ma

Milou zei

Heey Hans,
zo te zien gaat het super goed!
Heel veel plezier & succes in de Alpen! Geniet ervan!
Veel liefs ; Milou