dinsdag 5 juni 2007

Dag 7, Immensee




Eerst de cijfers
Op weg: 7 dagen
Aantal kilometers gefietst: 850
Maximum snelheid: 62
Minimum snelheid: 7

Na de overwinning zonder beker van gisteren om 8.00 uur weggereden.
Geen eten op de camping en uiteindeijk 3 dorpjes verder een bakker.
Het zwarte woud ontvolkt dat is duidelijk
Voor een fietser is duitsland ideaal, veel fietspaden, niet te stijl en niet te druk
Vandaag 100 km tot de camping aan de Immensee, een prachtig meer in Bayern.
Wat gebeurd er eindelijk als je zolang fietst ? Eerlijk gezegd denk ik meer na over het/mijn leven als ik voor de caravan zit.
Als je zo aan het fietsen bent heb je je aandacht nodig voor de route, kun je nog een beetje van de omgeving genieten en kost het vooral veel energie als je altijd "op kop" moet rijden.
Maar goed het is wel goed om "je harde schijf leeg te maken " zoals een collega fietser zei.

Tenslotte: de pijn in mijn kont is zonder biefstuk over.
En voor de drie mooiste vrouwen van Australie, klimmen is heel zwaar. Italie is bijna net zo mooi als Australie en dikke kus.

Groetjes, morgen op naar de Bodensee...

Hans

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hans, als je zo doorgaat kun je in de totaal geplande tijd ook nog terug rijden naar Holland. Gaat echt super hè?! Of ga je deze rit toch effe stiekem Rome "aantikken"...? ('t is maar een geintje hoor.....hoewel...? veel succes morgen! Ciao Ton en natuurlijk ook groeten van Monique.

Anoniem zei

Dag hans, neem af en toe een dagje rust, je gaat te snel. Een goed boek doet wonderen. En je weet een mens is niet gemaakt om te fietsen. grt robert

Anoniem zei

Hi Broer,

Terwijl jij de ontberingen van de fietstocht wonderlijk wel weet te trotseren, maken wij ons klaar voor een meer up to date manier van reizen: morgen met het vliegtuig naar Gran Canaria...ach verschil moet er zijn. Ik ga proberen je blog ook aldaar te volgen, zal niet iedere dag zijn, maar zeker niet met minder plezier! Hou je sterk en vooral good luck in de Alpen. Ik heb vandaag de foto's van de eerste stop in Boxmeer gezien...en ik mis de blokken voor achter de wielen , just voor het geval je de motor kokend krijg boven op de Gotthard!

Stay trappend man en pas goed op jezelf

Haps!