donderdag 14 juni 2007

Dag 16, Verona




Eindstatistieken
Aantal km gefietst 1575
Maximum snelheid 62
Mimimum snelheid 7
Rustdagen 1 1/2

De weg naar Verona was me wel bekend.
Toch nog een mooi tochtje van gemaakt en in de buurt van het station een hotel opgesnort.
Toen Verona in en de juiste plek opgezocht om te wachten.
Vond de arena wel op zijn plaats want Bram zou tussen half een en half twee uitslag krijgen van zijn eindexamen havo.
Net na enen belde hij, geslaagd !!!
Eerlijk gezegd had ik deze optie "geparkeerd", te mooi om waar te zijn. Merel was gezakt, maar kan nog een her doen en hoeft dan volgend jaar maar 3 vakken
Heb de hele middag met een grote grijns rondgelopen....

Morgenvroeg vertrekt de trein om 7 uur, ben benieuwd of ik in Munchen mijn kaartje omgeruild krijg..

Trotse vader...mm

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hans, proficiat met het slagen van Bram!!!!
Veel succes met de terugreis.
Rob,Inge Milou en Robin.
p.s. Milou is ook geslaagd.

Anoniem zei

Hoi Hans,
Waanzinnig, je bent alweer gearriveerd! Ik denk, eens even kijken hoe het Hans op de fiets vergaat, maar je bent alweer aan je terugreis toe. Geweldig. Gefeliciteerd. Ik ga de verhalen nog eens in alle rust lezen, nu een beetje te laat. Maar je hebt ongetwijfeld het nodige te vertellen. Hopelijk binnenkort dan toch eens een gebakje? Lijkt me gezellig.

Goede reis terug. Groeten,
Meta