woensdag 9 juli 2008



Sarrebourg,7 juli, dag 10

Soms is een hotel niet verkeerd om effe bij te slapen en alles te laten drogen Dus om 9.30 fris als een hoentje op de fiets De tocht ging al snel door de wijngaarden, ongelooflijk hoe groot.Met druiven krijgen je wijnstadjes en dat is meteen gezelliger.Vreemde gewaarwording eigenlijk; hoe troostelozer, hoe minder aardig de mensen zijn etc.Uiteindelijk rond het middaguur een forse klim van ca 10km, merk dat ik steeds beter ga fietsen. Als ik nog een half jaartje doorfiets zit er misschien wel een contract bij de semiorenploeg van de rabobank in.Rond 1600 staat de hoogste col op de planning, weer zijn alle hotels gesloten en van een camping hebben ze al helemaal niet gehoord.Met 90 km op de dagteller draai ik mijn knop om.Na 10 km klimmen kom ik behoorlijk vlot boven.Vanaf de top heb je een grandioos uitzicht op de bossen, onvoorstelbaar dat we dit in europa hebben.Ik fiets bijna 40 km door de enorme bossen zonder mensen tegen te komen.Hier doe je het voor.Uiteindelijk toch een hotel in Sarrebourg gevonden en een turkse vriend met een kebab tent.O ja,bijna 150km !!!!!

Geen opmerkingen: