dinsdag 1 juli 2008

2008 Van Nice naar Overasselt


Dag 1. Nice, Frankrijk Zaterdag 28 juni 08

Vanacht de traditionele slapeloze nacht.Waar doe ik voor,denk ik als Bram om half 2 nog niet thuis is. Hoi mam, sta morgen vroeg op. Valt weer mee. Half 4 komt Thom binnen. Weggeregend bij total-los. Is hij totallos denk ik, en dit kan ik Marleen niet aandoen. Maar ja als ik niet ga, waarom ga ik dan niet? wat ga ik zeggen. Zeven uur, Bram staat op en Thom is helder.Dus waar maak je je druk om. Marleen brengt me naar Rotterdam, Gerda gaat ook mee. Alles loopt prima en om 15.00 uur sta ik in Nice. Na de fiets in elkaar gezet te hebben geef ik bij de eerste de beste pomp de banden lucht en mijzelf een magnum.Toch wel kicken zo als enige idioot op de fiets langs de cote d'azur.Van Nice, naar Monaco naar Menton.Het is warm,heet en soms akelig stijl. Ook deze keer ligt de camping boven op een berg.Total los kom ik boven, moet aan Thom denken.Een half uur later sta ik nog te shacken onder de douche.Gelukkig is er een restaurantje waar ik naast een stel hollanders wordt gedropt.Hebben dezelfde tocht vanuit nl gedaan, vol tios en zware benen ga ik naar bed.Fietsen is toch very special

Geen opmerkingen: