dinsdag 1 juli 2008


Dag 2, 30 juni 2008

Vroeg opgestaan na een hete nacht aan de cote azur. Na 1 jaar weer op een matje slapen en een bbq gevoel in je tent was ik blij dat de wekker ging.Ook dit jaar schijnt opstaan, douchen, tent inpakken 1 uur te duren.Ontbeten aan de haven van Menton.Liter melk, stokbrood en dan trappen. Al snel zit ik in Italie, de italiaanse grandeur is een tikkeltje minder dan de Fransen , maar des te meer richting Genua des te meer parasols.Het fietsen is zwaar, het is bloedheet plus een niet ophoudende stoet auto s geven me het gevoel van een hamburger op een stinkende bbq. Plotseling houdt het fietspad op, dus dan maar met de trein naar Albenga.Het alternatief is de snelweg. Na een al even hete treintocht fiets ik richting Cisano De eerste beste camping neem ik maar. De plek is hopeloos maar er schijnen weinig campings te zijn dus ik boek maar voor 15 euro.Doodmoe, zie ik dat de teller op 80 km staat, gelukkig is mijn knie ok en de fiets ook, nu naar hopen op een goede nachtrust..

Geen opmerkingen: