woensdag 15 juni 2011

Woensdag 15 juni 2011


Dag 5 St.Mihiel
Vanmorgen vroeger opgestaan. Heb gisterenavond eens zitten rekenen en kom tot de conclusie dat we meer kilometers op een dag moeten maken. Het is net als met een bedrijf. Als je je doelstelling wilt halen hak je het in "stukjes" ."How to eat an elephant" zeg ik dan tegen mijn klanten. En voordat ze het antwoord dreigen te geven beantwoord ik mijn eigen vraag; "piece by piece".. Zo ook met deze fietsvakantie. Dus vroeg weg. Na 200 meter twee klimmetjes van 11 procent; dan wil je graag weer naar bed...
De eerste stukken waren vooral voor Bram zwaar. Niet gek als je niet getraind bent. Uiteindelijk kwamen we om 17.00 in Verdun aan. Er zijn er daar meer dood gegaan, maar Bram kan ook op het lijstje. En zie.. na een uurtje pauze en een stevige hap was Bram weer de oude. Binnen anderhalf uur 40 kilometer en in totaal 140 kilometer op de teller. Boven target, in mijn taal en een topprestatie van Bram die uit een bijna "onmogelijke" positie terugkwam. En ik ? De meest duidelijke uitspraak kwam van Bram; " jij traint al 40 jaar"...

Geen opmerkingen: