dinsdag 7 juni 2011

Voorbereiding Barcelona

Begin dit jaar een streep gezet in mijn agenda; 2 weken naar Barcelona in mei. Helaas werkte mijn pols niet mee en met 1 hand rijden ging me toch te ver. Na een eerste tocht realiseer je je dat, zoals met alles, alles de volgende keer makkelijker is. Dus weinig voorbereiding wat betreft het gedoe er om heen, maar vooral veel fietsen. Inmiddels "zit"ik in een tweetal fietsgroepen waarmee naar wens ATB of racefiets het moeten ontgelden. Daarnaast de basis; Groepsfitness van Rene Rossen en het komt allemaal goed. De afgelopen weken met Bram op pad geweest en dan merk je dat 22 jaar, veel bier en vrouwen schijnbaar ook tot een goede conditie leidt...Maar goed, ik pas me aan aan mijn leeftijd en heb als finale afgelopen week de Steven Rooks Classic gefietst. Barcelona gaan we doen in ruim 2 weken volgens het plan. Dat zal ruim 1800 kilometer zijn en dat is dus doortrappen. Kortom een echte kluif en geweldig om dat met mijn zoon te doen.
  

Geen opmerkingen: