zaterdag 19 mei 2007

Steven Rooks Classic




Donderdag 17 mei voor dag en douw naar Maastricht. De hele week toch in de zenuwen gezeten. Metmijn ATB rijd ik de Oude Holleweg in Berg & Dal redelijk op maar met mijn racefiets is het een drama. Uiteindelijk een 27-verzet gemonteerd en dat werd mijn redding. Voor het eerst serieus de heuvels in. 150 kilometer door de regen in de Ardennen. Gelukkig önder leiding"van Rene Hendrikx die me een aantal levensreddende tips meegaf. Peter had zich ziek gemeld (niet onverstandig). Het " verstand op nul en de blik op oneindig"is mij nu wel duidelijk. uiteindelijk na een slopende tocht in 7.40 uur gefinisht. Trots als een pauw, maar of ik fietsen kan betwijfel ik. Dat er nog wat te leren is werd de volgende dag duidelijk, mijn tijd was goed voor een 1142 ste plaats, en dat van de 1300 deelnemers. Er is nog plaats voor ambitie

1 opmerking:

Meta X. zei

Dat geeft de burger moed! Of niet soms?