maandag 21 mei 2007

Paklijst






Na de Steven Rooks Classic de concentratie weer verlegt naar de voorbereiding op de fietstocht. Van Internet heb ik aantal paklijsten "geplukt"en een heus schrift aangelegt om de noodzakelijkse spullen bij elkaar te zoeken respectievelijk te kopen.




Mijn uitgangspunt is dat ik wil camperen en zo weinig mogelijk mee wil nemen. Dit als een verlate reactie op een jeugdsyndroom veroorzaakt tijdens de jaarlijks tocht die wij als familie ondernamen naar Italie. Mijn vader ging er vanuit dat er in Italie geen mensen leefden en als dat wel het geval was zij in elk geval niets eetbaars hadden. Dus togen wij jaarlijks met een tot de nok met etenswaren gevulde Alpenkreuzer richting Lago Maggiore om daar uiteindelijk om een camping met supermarkt neer te strijken...

Wat gaat er zoal mee ?
  • Fiets; Wagenberg-ATB met lowrider/bagagerek, tubes
  • Reparatiemateriaal;bandenplakset,binnenbanden,remblokjes,gereedschap,spaken ed
  • Transport; fietstassen,tent,slaapzak,matje,bidons,
  • Koken;bord,bestek,mok,waterverwarmer,afwasmiddel,schuursponsje
  • Kleding;2p sokken,broek,t-shirts,trui,windjack,schoenen,pet,helm
  • Persoonlijke verzorging; een winkelwagentje vol in een etui tasje
  • Eten; cup a soup, liga's,energiepillen, ik ga ervan uit dat je in Europa altijd een winkel tegen komt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind....
...zichzelf een weg baant...
Mooi hans. Succes!
Ik kom je on(line)derweg nog wel tegen.
groet Theo

Jel zei

Mis de blikken (HAWI-worst in particular) - dacht dat pa niet zonder de bergen over kon
Gr Eus